طراحی وبسایت عمرانی
نوشته شده توسط : cyrus

شرکتهای مجری پروژه های ساختمانی نیاز مُبرمی به طراحی سایت عمرانی دارند تا بتوانند توانمندی ها، تخصص و پروژه های تکمیل شده خود را به نمایش بگذارند.

معرفی تجهیزات، ماشین آلات، نیروی متخصص، مشخصات و مختصات عملیات ساختمانی انجام یافته توسط شرکت بطور معمول در طراحی سایت عمرانی صورت می گیرد.

اهمیت طراحی سایت عمرانی

شرکتهای عمرانی فعالیت هایی از جمله: اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی و تجاری ، مراکز فروش ، واحدهای صنعتی ، عملیات راه‌سازی و تاسیسات آبی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی و همچنین همكاری با مهندسان مشاور یا محاسبه در زمینه‌های یاد شده را انجام می دهند.

جهت جمع بندی فعالیت های عمرانی یک شرکت، ایجاد رزومه آنلاین، نمایش و انعکاس سوابق و توانمدیها و پروژه های تکمیل شده به آحاد مردم علی الخصوص پیمانکاران، شرکت ها و  سازمانهای دولتی؛ یک پایگاه اینترنتطراحی و راه اندازی سایت عمرانیی حرفه ای که همانا با طراحی سایت عمرانی میسر می باشد بسیار موثر و راهکاری معقول است.

امکانات طراحی سایت شرکت عمرانی

با توجه به نوع فعالیت شرکت عمرانی می توان امکانات و سرویس های مختلفی و اختصاصی را در طراحی سایت شرکت عمرانی اجرا و پیاده سازی نمود. برخی از امکانات در طراحی سایت شرکتی بطور مشروح چنین است:

  • طراحی بخش درباره شرکت

تاریخچه تاسیس، اهداف و استرتژی ها و چشم انداز شرکت، برشمردن توانمندی ها، پتانسیل و اهم فعالیت های انجام شده توسط شرکت در این بخش بیان می شود.

  • طراحی صفحه رزومه

پروژه های ساختمانی و تاسیساتی بطور فهرست وار یا طی جدولی در این صفحه جاگذاری می گردد.

  • طراحی قسمت خدمات

زمینه های کاری و خدمات قابل ارایه شرکت مانند ساخت و ساز بزرگراه ها ، تاسیسات شهری ، محوطه سازی ، مقاطعه کاری، پل و تقاطع های غیرمسطح ، ساختمان سازی، احداث مراکز تجاری و صنعتی، اجرای عملیات راه سازِی ، ریل و خطوط راه آهن و … با توجه به توانایی شرکت در این قسمت بطور طبقه بندی شده پیاده سازی می شود.

  • طراحی قسمت پروژه ها

این قسمت از مهمترین اجزاء در طراحی وب سایت عمرانی است. در دو بخش پروژه های انجام شده و در حال اجرا و پروژه های آتی طبقه بندی شده است و مختصات و مشخصات هر پروژه مثل آدرس، سال شروع و اختتام، مساحت و زیربنا، ظرفیت ، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه و … به همراه عکسی از نمای پروژه منعکس می شود.

  • طراحی قسمت منابع و راه حل ها

در این بخش مواردی از قبیل : تامین تجهیزات، مهندسی ، بهره برداری و نگهداری، مدیریت پروژه ها، تامین مالی، ساخت و احداث و غیره توصیف می گردد.

  • طراحی گالری تصاویر

قسمت گالری به مثابه آلبومی از عکس های با کیفیت و متنوع از پروژه های شماست و هر کدام با زبان تصویر گوشه ای از توانایی های شرکت شما را نشان می دهد.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای مرتبط با صنعت ساختمان، اخبار همایش ها و نمایشگاه های ساختمانی و مواردی از این قبیل علاوه بر جذب مخاطب بیشتر در ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجو مفید فائقه است.

  • طراحی بخش مقالات

مطالب آموزشی و مقالات مرتبط با رشته عمران در این صفحه می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و در افزایش کاربران موثر است.

  • طراحی صفحه سوالات رایج

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان پرسش و پاسخ هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس شرکت و شماره تلفن بخش های مختلف ، آدرس ، ایمیل ، فکس ، فرم تماس آنلاین در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی بخش ویدیو

فیلم های کوتاه از عملیات احداث و ساخت و ساز و نمایش تجهیزات بکار رفته در پروژه در معرفی شرکت شما و ایجاد اعتماد در مخاطب از طریق این بخش ارایه می شود.

  • طراحی صفحه گواهینامه ها

گواهینامه ها، مدارج و لوح تقدیر کسب شده توسط شرکت مانند گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، گواهینامه HSE، ایزو ۹۰۰۱- ۲۰۰۸، ایزو ۱۴۰۰۱، گواهینامه فنی مرکز تحققات مسکن و شهرسازی و …

  • سیستم  ارسال خبرنامه

سرویس عضویت در وب سایت باعث خواهد شد تا ایمیل کاربران در اختیارتان باشد و با سیستم ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا، آنها را از جدیدترین پروژه ها و یا مطالب سایت آگاه می سازید.

  • طراحی قسمت نظرسنجی

کسب نظرات مخاطبان و مشتریان در بهبود ارایه خدمات بسیار مهم است. لذا این بخش به نظور دریافت دیدگاه و پیشنهاد مخاطبان در طراحی سایت عمرانی در نظر گرفته شده است.

  • طراحی قسمت آمار بازدیدکنندگان

گزارش آمار بازدیدکنندگان بصورت ادواری روزانه، هفتگی، سالیانه در این بخش قابل مشاهده است.

  • طراحی بخش شبکه های اجتماعی

اتصال وب سایت عمرانی به صفحات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و … از طریق این بخش قابل انجام است.

ساخت سایت عمرانی با پیام آوا

شما بهترین ساختمان ها را می سازید و ما پروژه های شما را به عنوان بازتاب طراحی، مهندسی و استعداد ساخت و سازتان منعکس می کنیم.

سایت ساختمانی و عمران پیام اواپیام آوا با ارایه طراحی سایت حرفه ای ساخت و ساز و خدمات ساختمانی دیجیتالی و خدمات بازاریابی دیجیتالی نیاز شما را جهت ارتباط با مخاطبان و شرکتهای همکار مرتفع نموده و وب سایت رؤیایی شما را تولید می کند.

همه چیزهایی که باعث می شود کسب و کار شما در صنعت ساختمان بهترین باشد، باید نمایش داده شود و پیام آوا دارای تخصص لازم است تا اطمینان حاصل کنید که شما در یک چشم انداز دیجیتالیِ پُر مخاطب واقع می شوید. ما در طراحی وب سایت شرکت ساختمانی متبحر هستیم که به طور واضح ارتباط شما با آنچه که انجام می دهید واقفیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: